Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

προλογος =^._.^=



πρώτη μέρα και πρώτη φορά που ασχολούμαι με blogs (δεν ξέρω τι μου γίνεται αλλά ok) Ο.ο καλή φάση.. ουσιαστικά είμαι ένα noobάκι εδώ (οπότε χρειάζομαι λίγη επιείκεια)
απλά είδα το blog ενός κσα μου και ζήλεψα.. έτσι αποφάσισα να γίνω και εγώ μία blogger. και καλά ποζέρι έτσι να χώνομαι παντού! yepp

pff αυτά τα ελληνικά με κουράζουν-.- έχω συνηθίσει τα greeklish βασικά.. αλλά θέλω οι αναρτήσεις μου να είναι πιο απλές και να μην ζορίζουν τον κόσμο που τις διαβάζει(Α) ακόμα και τόνους βάζω!!

anyway.. θα ήθελα να έχω ένα blog στο οποίο να κυριαρχούν θέματα σχετικά με anime και manga, τα οποία θα μπορούσα να πω πως είναι η μεγαλύτερή μου πόρωση, αλλά δεν είμαι καθόλου καλή γνώστης του θέματος. βέβαια σίγουρα θα αναφέρω και θα προτείνω κάποια στα οποία έχω ιδιαίτερη αδυναμία και άλλα που μου έχουν κάνει εντύπωση, με μία μικρη ερασιτεχνική ανάλυση^^ τώρα δεν ξέρω.. απ' ότι φαίνεται θα γράφω με αυθορμητισμό.
βασικά εδώ ίσως να αποκαλύπτω τον μελαγχολικό εαυτό μου.. εννοώ ότι δεν θα κρύβομαι μέσα από ένα τεράστιο -για κοινωνικούς λόγους ψεύτικο χαμόγελο όπως γίνεται στον πραγματικό κόσμο..

→ένα μέρος όπου μπορώ να λέω ότι θέλω χωρίς να με κρίνει κανείς


that's all..
welcome to my world

クリスティーナ著


1 σχόλιο: